Umeåstan, så mycket folk ändå så kallt.

Var till Umeå igår, Benny, jag, Jannike och Tobbe.
Vårat huvudmål var flygplatsen. Det skulle komma en kille med flyget vid 11 snåret, från Uppsala och köpa våran lilla röda, som inte är "våran lilla röda" längre. Det gick iaf kanon och killen och hans far tog bilen och hade Uppsala som mål.
Så nu är min älskade sambo och jag billösa, men vi har redan några alternativ som ska betas av och kikas på. =)
Det är roligt dehär med att byta bil, vet inte varför med de är känns som bra. Inte nu bara för att jag ville utöka bildörrarna utan rent allmänt. ;)
Jag och Jannike sprang iaf i stan en snabbsväng, det är nog det snabbaste jag har "gjort" stan någon gång. =) Men de var så svinigt kallt alltså, blåste och små snöade men ändå så kallt. Och de vimlade med folk, inte ens det gjorde de nå mycke varmare.

Nåja, efter en snabbis i stan så var Tobbe så snäll och körde oss till Strömpilen, lite lugnare tempo där men vi hittade då som inget. Blev en kaffekopp och bakelse bara. =)

Sen for vi hemöver, det är alltid lika skönt att komma hem efter att ha vart borta!
Det hände inte så mycket mer fartfyllt under kvällen, vi tog de mest lugnt..  framför datorn på jakt efter en bil.

Idag blir det eventuellt Arvidsjaur, om sisådär någon minut. Vi ska kanske kika på en bil och sen fara å fika hos mamma och pappa.
Så, lev och må så länge! / Emma - min sambo är den bästa i sitt slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback