Torsdag.

Vaknade rätt sent idag, eller jag vaknade tidigt men låg kvar i sängen till rätt sen kanske jag ska säga.
Sen var det dax att ge de hungriga små liven lite frukost innan jag själv tog mig en macka & te.
Har hunnit prata en bra stund med Emelie också, blev närmare 40 min. Vi bestämde att vi skulle spåna på att fara till fjälls närmare påsk, vilket känns väldigt lockande. =)

Nu faller snön ner utanför fönstret.. det är -13 grader men man kan skymta solens strålar bakom de lätt vita molnen. 
Börjar jobba kl 17 idag, sen blir det hem och se på tv! Inte får man missa Antikrundan! =)
Imorgon däremot ska vi hjälpa Marina & Peder att flytta, antar jag. Sen så blir det att vara i B's stuga på lördag och sen söndag kanske vi bränner av till stan för att inhandla Toalett till Bosse & Cayenn. Eller vi kanske skulle prova hur de funkar med kutterspån?? Ja, vi får se hur vi gör.

Nä, kaffet kallnar om jag ska sitta kvar här..
På återhörande. / Emma - någon som vill följa med på Ikea 4/3? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback