Snabbis.

Har lunch nu. Det var egentligen meningen att jag skulle jobba på Dagvården idag mellan 10-15 men då ringde dom från B-hem imorse kl 7 och hörde om jag kunde göra ett passbyte och vara där mellan 7-16 istället, så det blev ett snabbt uppvaknande, snabb ge grisarna mat och själv tog jag med en risifrutti till jobbet och åt frukost där. =)

Följde svärmora´ till Umeå igår, tacka vett ja Norsjö,  jag blev smått tokig av alla dessa rondeller som dom har! Nåja, det gick då bra iaf, både där och sen för mig att ta mig ur Umeå på hemvägen.

Kvällen är räddad, har tvätt som ska vikas, en klocka som ska sättas upp, lister till köket som ska köpas...

Nä, ska ta en snabb kaffekopp innan jag rusar iväg till jobbet igen!
Ha en bra dag allesammans. / Emma - tacksam för alla timmar man får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback