Midnatt.

Torsdagen har gått till sitt slut, och såhär blev den:
Började med frukost i lugn och ro, sen tog jag och Benny "muggen" till Udal där vi drack kaffe & åt en semla, samt surrade och kikade i gamla album och Bennys 1-3års bok. =)
Sen for vi in till samhället igen, motionerade mercan lite innan vi for in och städade grisarnas bur.
Vi var klara vid halv två tiden och då for jag till Jannike för att passa lillan medan hon var och tränade, samt att vår beställning från H&M hade kommit med våra efterlängtade tröjor. =)
På tal om tröjor, fick en  "alla ♥:s dag" present i förskott idag av Benny - en huvtröja! Tack älskling, något fint , behövligt, nyttigt & bra som jag kommer att använda! =)
Nu under kvällen har jag gjort lite och ingenting. Har vikt tvätt för visso men det var nog dock det enda "nyttiga". Har mest gått mellan tv:n & datorn i brist på annat. =)
Benny jobbar ju eftermiddag så jag och grisarna och firrarna har spenderat alla eftermiddagar på egen hand denna vecka, men de kan vara rätt skönt också med lite "egen tid". Det ska Benny få i helgen, jag åker till Arvidsjaur imorgon efter jobbet (kl:~20.30) och blir där till på söndag, ska åka med Sara & Stefan då.
 Nä, nu ska jag ta och dricka en teskvätt sen blir det nog sängen, ska ju trots allt jobba imorgon!


Våran charmiga guddotter, 10 mån:

-"Jag kan sitta helt själv och krypa kan jag med, och då går det undan!"


-"Jag kan stå allt stadigare med stöd och det tycker jag är skitroligt, och på den sista bilden blev jag glad när min mamma kom hem!"


Go'natt på er & ha en bra Fredag, det ska iaf jag! / Emma - vart tog tröttheten vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback