Helgen.

Så var det söndag, ännu en helg har passerat förbi.
Vi har ändå hunnit med rättså mycket tycker jag.
Fredagkväll var Benny, jag & Steve ute och åt, efter det blev det en film hos oss - Saw 3. Den var ganska bra.
Sen så steg vi upp halv åtta på lördagmorgon, Benny, jag & Steve var och skottade av deras sommarstugetak.. det snöade och blåste, men vi jobbade på och var klara på en timme. Inte illa. =)
Efter de så for jag & Benny hem, duschade och fixade till oss lite och sen drog vi till stan. Shoppade 10 nya zebrafiskar, 40 l toa-lätt & en macka på Subway.
Vi var hemma vid fyra igen, åt lite sen så kom Erik, Petra, Fredrik, Marcus & Inga-lena. Vi drack gott, surrade och hade melodifestivalen i bakgrunden, så vi hade riktigt supertrevligt! Vi kastade in handduken vid två tiden, vilket också var skönt efter en sån lång dag.
Idag, söndag, har vi bara tagit de lugnt, vart ute på en promenad, tvättat, lagat mat & slappat!

Imorgon däremot ska jag storshoppa inför baket, ska baka tårtor & annat gott imorgon eftermiddag så allt är klart på tisdagmorgon.
Nåväl, nu ska jag sätta mig framför tv:n ett tag, kanske med en kaffekopp.
Simma lugnt! / Emma - en givande helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback