Dagen idag.

Steg upp rätt sent idag, var skönt att sova ut nalta!
Sen så var jag barn- och hundvakt åt Isabell & Bob kring ettsnåret, tills framemot två-halvtre tiden. Jannike var och hurtade sig på gymet under tiden. =)
Blev lite surr och kaffe innan jag begav mig hemåt. Väl hemma så var Benny på hugget, stod och diskade för fullt. Det är kärlek de.
Sen så åt vi middag och efter det satte vi upp klockan i köket, gud så fint kök vi har nu alltså. =)
Vi ska vänta med att sätta upp nå mer på väggen där inne, låta allt smälta in först!
Och nu har vi ränsat och städat hos marsvinen också, så nu är dom glada när deras lägenhet är nystadad. =)

Morgondagens planer är nog bara (såhär långt) att städa toaletten och fara förbi på Knut'n en sväng. Får se vad man mer hittar på!

Nåja, nu ska jag sätta mig vid tv:n och kolla lite på Efterlyst och sen vid tio var det någon dokumäntär om 500 kg kliniken, som man inte får missa.

Ha en bra kväll allesammans. / Emma - slöar-time framför tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback