Dagen i stort.

Onsdag:
Efter frukosten drog jag en ragg med mercan, de är ju som att övningsköra igen! När man är van Audin och sen sätter sig i en lågt kopplad merca så .. ja! Men det gick iaf kalant! =)
Sen så for jag en sväng till Jannike och fördrev lite tid, innan jag skulle hem och börja med middagen (idag blev det torskfilé).
Sen kl 17.30 for jag till farmor B, eftersom jag skulle följa med på bingo i Fromheden. =) Det höll på till 21.30 (den längsta bingon jag har vart på nån gång), men det var trevligt och sen är de ju alltid roligt att vinna. Så nästa onsdag ska jag nog dit igen om jag inte jobbar vill säga. =)

Nu sitter jag och ska försöka hålla mig vaken tills Benny kommer hem, för har jag vart vaken till nu så kan jag nog vara vaken ett litet tag till! Han sa iaf att han skulle bli tidig, eller tidigare, idag!
Kikade ut genom fönstret alldeles nyss och tempen på kommunhuset visade -19 grader, huva nu är det kallt.
Nåväl, ska göra grisarna lite sällskap i tv-rummet nu, kanske kokar mig en tekopp .. fast sen infinner sig nog risken att jag somnar.. =)

Ha en bra torsdag! / Emma - jag är upp över öronen kär! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback