24 februari 2009

Min älskade sambo fyller hela ½-vägs till 50 år idag!

 Så, Grattis älskling på 25 årsdagen!



Jag har vart uppe med tuppen, steg upp just efter sju för att göra klart tårtorna och allt de andra innan Benny skulle vakna.
Väckte honom just före nio, med frukost på sängen och lite småpaket och levande (!) ljus. ♥
Sen så rullade det in folk vid tiotiden, Bennys halva familj & hans farföräldrar.  
Han fick ett presentkort på Källan Spa (som vi ska till ihelgen) utav hans familj & min familj. Och det uppskattades riktigt mycket! ♥ Så på lördag åker vi iväg och blir där till på söndag, ska bli såå skönt att bara ta hand om varandra och ha de mysigt!
Vid kl 13 så blåste jag & Jannike iväg till Lse för att handla lite på Jysk & Dollar, blev gardinstång & massa tyger & kuddar. Ni får bilder sen på vad jag ska göra av alla tyger & gardinstången, för de ska minsann inte bli gardiner i varje fall..
Nåja, vi hämtade upp Marina på skolan så hon fick åka med oss hem istället för bussen. Vilket snöväder de var i lse.. huva!

Mina kära svärföräldrar var just förbi och hjälpa mig att äta lite av tårtorna. ;)
Carola hade även med sig semlor till jag & Benny! =) Vi får nog leva på go'saker hela veckan om de fortsätter i denna stil! -ler.
Imorgon blir det jobb för min del, och hela nästa vecka också. Känns riktigt bra, jag liksom prenumererar på kvällspassen ser det ut som, men det är ju dom som ger mest pengar också, utan Ob-n så är de ju inte lönnt'!

Nä, nu ska jag stöka lite innan jag kan sätta mig framför tv:n och slappa. ;)

Tårtbilder:

Klassisk choklad och bananfyllning.


Citron och blåbärsfyllning.


Jag älskar dig Benny! / Emma - finns som inget mer att säga än att jag är stört kär & har aldrig haft det bättre än vad jag har det nu, med min älskade själsfrände & sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback