Tisdag och det snöar ännu.

Var ute en sväng igår eftermiddag med Nemo, träffade Inga-Lena som hade vart förbi skolan men lektionen var dock inställd.
Nåja, det snöade litegranna igråkväll och jag kan bara meddela att det har hållit i sig! Nu är det vitt av pudersnö ute - me like! :)
Nemo och jag sov till (hör och häpna) kl 09 imorse. Vi tog sovmorgon kan man säga. =) Så nu blev hans dag lite ruckad dock.. Han brukar sova efter att vi vart ute och gått (vanligtvis vid kl 08) och sen sover han till kl 10 typ, men idag har han vaknat så fort jag rört på mig! :/
Nåja, blir inte så mycket speciellt idag - väntar på en hundfoderleverans i eftermiddag samt nå mer leksaker till Nemo, beställt med mamma från arvids.
Blir nog en sväng ut i snön snart, har en krabat som vill ut och busa tror jag minsann! :)

Ha det fint! / Emma - först lite kaffe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback