Ska passa på..

Att börja med lussekattsdegen nu medan Nemo sover. Han blir bara duktigare för varje dag känns det som. Man märker framstegen tydligt!
Vi tog en promenad vid kl 08 och han gick hela vägen utan att tjiva - vårt hjärta! :)

Kommer nog mer uppdatering senare!
Ha de bra så länge! / Emma - tar vara på minuterna.


Uppdatering kl 15.10lussekatter

Så, nu är årets lussekatter gjorda
 - och de blev riktigt goda!

Trodde det  skulle bli lite besvärligt att baka och sen ha Nemo omkring sig hela tiden - MEN han var så duktig, sov när jag gjorde smeten och sen har han legat inne i köket medan jag bakat. Sen så gick han och la sig i sovrummet i sin bädd en stund också! Han är så klok, så klok.Nemo under bakningen.



mer katter. :)






Mitt paket från CDON.com kom idag också.
Sara beställde en film när jag lix skulle skicka in en beställning!
Så det levererades "Det stora blå" till syrran och "Ps. I love you" till mig.
Den boken har hjälpt mig mycket genom den tunga perioden när Kenneth dog.
Och filmen har jag sett & den var så bra så det var ett måste för mig att äga den. :)
Har du inte sett den, så gör det!

Ps I love you

Nu tar jag & Nemo det allmänt lugnt, inga måsten kvar eftersom julkorten är skickade & baket är klart - har iof
kvar att slå in lillans julklapp och att införskaffa 3 till.. fast det ska nog fixas när Benny kommer hem i helgen. :)

Ha en bra eftermiddag! / Emma - lite mer julstämning tack vare lussekatterna tror jag minsann.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Härligt med lussekatter, julbak i störata allmänhet är trevligt =) Men får bli nästa år för min del, Hmeköp får stå för julbaket här =) Snart är det dags för mat här, skruttan börjar bli hungrig =) Imorn är det ju vägning på sjukhuset, spännande att se hur mycket hon har gått upp på två dagar då =) Vi hörs imorn, kram =)

2009-12-15 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback