Så var denna jul till ända.

Ja, så hade denna jul passerat.
Firade som sagt i Udal med Benny & hans familj, det var riktigt trevligt, god mat & julstämningen smög sig på -äntligen-! :) Så tack för en trevlig jul allesammans! Och inte att förglömma, tack för de fina julklapparna!
Kort från dagen kommer senare, bla på två riktigt heta brudar, eller hur Marina? :)

Sitter i varje fall på jobbet nu, är så trött så ni anar inte. Ska bli skönt imorgonkväll, ska slappa i soffan kan jag lova. Jag & Nemo ska ha en myskväll framför tv'n, ska vara seriös hundägare så Benny få fara ut på hotellet. Det ger nog mer för B att gå ut än om jag skulle fara ut, eftersom de är ju en sags "hemvändarhelg" och på juldan' brukar ju vara den klassiska dagen man kan träffa på någon. :)

Mamma, pappa & min bror kommer till oss imorgon. Vi ska ha en liten julafton till sen ska vi upp till Udal en sväng. Måste bara tillägga att Nemo har varit superduktig idag - han har skött sig superbra fastän det har vart mycke folk runtomkring mest hela tiden.
Vi måste förresten börja ringa om vaccination till veckan - dags nu ju. Sen måste jag in på apoteket kom jag på.. men det kanske hinns i Hudiksvall om inte annat. Åker ju dit på måndag och hem först fredag (blir många dagar utan Nemo & Benny) känns knasigt nu när man är så van att ha en liten hund runtomkting sig hela tiden 24-7 liksom. Men det kommer nog att gå bra, både för min & deras del. Han ska få följa Benny på dagarna så de blir nog kanon. Han tycker ju om att åka bil så lastbil bör inte vara nå större problem de heller. :)

Nej, gott folk. Nu ska jag ta mig ett vattenglas sen sätta mig framför tv'n och se vad det går för julprogram.
-tittar ut just nu & det snöar.. har vi inte fått nog med snö snart tycker ni?
Hoppas ni har haft en lika lyckad jul som jag har haft det!

På återhörande!/ Emma - god jul 2009.

Kommentarer
Postat av: marina

Absolut, finns inga snyggare ;)

Postat av: Sara

Det ska bli så roligt när ni kommer! Ha en bra kväll, vi hörs, kram!

2009-12-26 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback