Nytt - på prov..

Nemo har gått i säng nu, för kvällen.
Han började redan halv sju att varva ner och somnade utmed mina fötter. Så jag tog ut honom och skulle aktivera lillen lite men det var dock inget han hade tänkt, han var för trött, stackarn. Men han gjorde "av sig" både de ena och de andra så då fick han gå isäng just före halv åtta. Så nu ska vi se hur detta går, för vi har annars gått isäng samtidigt, men jag hade inte tänkt lägga mig riktigt än! :) Ska dessutom prova sova i sängen istället för på golvet utmed honom, hoppas det går bra.
Natten till idag var inte så rolig enligt mig.. Nemo "gjorde kväll" vid kl 18, han log och sov i tvrummet när jag sog på tv, fram till kl 22. Då var han ut en sväng och sen tyckte jag att vi skulle lägga oss vid kl 23 men då hade han ju sovit så pass ett tag så han var pigg.. Suck! Dålig planering av matte.
Så natten var lite si och så, men det kunde ha vart värre. :) Vi som iaf till kl 07.30 imorse.
Nåja, dagen har gått bra - mycke bus & snöhögar ett klättra i. :)
Sen var svärmor, Jannike & lillan förbi på förmiddan'.
De båda, eller alla 3 var nyklippta. Lillans lugg, Carola har inte kvar sitt långa hår - den nya frillan blev tokbra & hon passar i den och Jannike hade en tuff frilla hon också - nästan så man blev sugen på att göra nå själv! :) Men det får bli en senare fråga.


Hade inte så mycket mer att komma med just nu, ska se lite tv medan Nemo fortfarande sover.

Här kommer lite blandade bilder, från tidigare, helgen och idag.
Enjoy!

Juliga apelsiner. Julfina blommor i köket.
blomman. tomten i hallen. tomten i datarummet.
Julfint i kök och hall.

vi slötittar på tv på hotellrummet. Inne på hotellet. den go'a maten vi åt.
Hotellet i Nyköping, med den goda maten.

Bosse & Cayenn under bordet. Nemo somnade i tvrummet igår. jag & en trött nemo.
Roligt att leka under filten.
Grisarna och nemo.

lilla solar. liten hand. sara och siri.
Syster och min systerdotter Siri.

Ha en fortsatt bra kväll! / Emma - dolar på medan alla djuren sover.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder! Pappa hälsar från tyskland, god mat har de tydligen iaf, men ingen tv han förstår så det blir tidiga kvällar. Kramar

2009-12-08 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback