Kväller.

Så var det kväll, har just sett klart "Livet i fagervik" som är ett måste på måndagskvällarna.
Nemo ligger och sover, vi var ute en sväng vid sjutiden och jag tror vi ska gå en sväng vid kl 22 igen och efter det blir det sängen - som jag längtar till! :)
Jag tror vi ska gå en sväng förbi storgatan - för nu är det ju inte så mycket trafik/hundar/folk osv som rör sig ute så då kan jag passa på att gå med honom där, bara för att testa.

Annars så har det som inte hänt så mycket ikväll.. tv som sagt!

Just ja, Sara, Stefan & Siri har fått flytta hem i eftermiddags - så nu är det första natten på hemmaplan för de! Hoppas det går bra. :)

Ha en fortsatt bra måndagskväll! / Emma - jag ser det snöra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback