kl 08.15 och ..

Jag har hunnit med en del. Nemo bestämde sig för att stiga upp när husses väckare ringde, dvs kl 06.45.
Då blev det frukost för hunden och en snabb hårtvätt för matte. Sen for vi ut och gick en sväng, gick förbi B's farmor & farfar så vi for in och hälsade på en snabbis. Där hittade Nemo nå roliga leksaker, en badanka som pep när man tryckte nosen på den. :)
Efter att vi vart där en stund så promenerade vi hemöver - gick riktigt bra!
Väl hemma blev det frukost för mig och Nemo somnade ganska direkt - han ligger i soffan just nu och myser.
Benny slutar tidigt idag eftersom de är på Medan hela dagen, så då slutar han mot kl 14 snåret. Härligt! :)

Ska fara och inhandla ingredienserna inför baket, ska göra nå efterrätter till julafton i form av.. ja, det får ni se då!
Sen ska jag passa på att köpa 10 kiwi(-sar?) för endast 10:- Helt perfekt för vi som gillar denna goda frukt!

Nåja, ha en bra dag allesammans! / Emma - dubbelt så mycket snö som igår.

Kommentarer
Postat av: Inga

Hallojsan!

ja,julen närmar sig med stora steg. jag klarade matte tentan idag.tjihooooo, säger jag.Nu slipper man den.



var och gick en långrunda med Jarni på förmiddagen i kylanoch han sprang och skuttade i pulversnön.Såg ut som han tyckte det var skojsigt. Men innan vi var hemma så gatt han börja lyfta på tassarna. Han ser så ynklig ut då han lyfte på dem. Ska in till Norsjö nu ikväll och inhandla lite hundmat.det behövs om vi inte ska få en röngenplåt till sällskap(Jarni).



Ha det

Postat av: Siri

Hej moster Emma =) Jag å mamma vill bara önska dig en god jul =)

2009-12-24 @ 00:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback