Gusisändå vad det snöar!

Idag snöar det värsta mycket, har nog landat sisådär 3dm!
Nemo försvinner i all snö iaf, när vi är ute och går. Men han verkar gilla all pudersnö (ja, tacka gudarna för att det är pudersnö och inte blötsnö)!
Han har haft en knasnatt, vart uppe 3 ggr men sen så sov vi till halv åtta iaf, så de var ju lite skönt! :)

Igår så var Daniel & Emelie förbi, de passade på att svänga förbi eftersom dom var påväg till lse. Så det vart fika & massa prat! Trevligt var det iaf. :) Var så längesen man träffade dem. Vi ska fara förbi dom i Umeå, bara Nemo blivit en aningens större (och äldre). :)
Senare på kvällen såg jag & Benny en ruggit bra film - "1408", som vi lånat av hans bror.
Och efter det blev de sängen förvår del - typ vid kl 22.30.

Idag när jag var ute och gick så träffade jag på en kollega, ska nog fara förbi jobbet och visa upp Nemo någon dag framöver.
 Vad har hänt mer då? Nja, inte mycket alls. Blir kyckling & ris till middag och sen blir det att ta det lugnt. Det blåser & viner snö från taken & himlen också för den delen. Så det passar bra att ha en myskväll inne - med lite glögg kanske?
Såg förresten mormors syster på tv igår, i dokumentären
"under ett täcke av snö" på svt2, de har även intervjuat mormor till denna dokumentär.

Nä, nu ska jag göra nå nytta - kolla igenom posten kanske?

Ha en bra eftermiddag! / Emma - snö till jul, mycket snö..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag missade Inger på TV, måste se reprisen sen. Mysigt med lite glögg, själv så har jag inte fått nått sen lucia, min saftglögg är nämligen slut på Hemköp, å vi har inte varit på nån affär längre bort =) Vi sitter mest å myser i soffan här hemma, när det är matning, pumpning, vila på maten eller vila för oss =) Men var faktiskt på stan en sväng idag, hittade en tröja på gina, som jag kan ha på jul. Måste ju tänka på att det ska vara enkla tröjor att amma i nu åxå =) Ha en bra kväll, kram!

2009-12-21 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback