Gick ju kanon.

Natten gick över förväntan, jag sov som sagt i sängen istället för på golvet och Nemo la sig i sin bädd, somnade efter en kvart (la oss kl 22.30). Han sov fram till kl 00.30, somnade om och vaknade igen kl 05.15 - somnade om och sen vaknade vi inte förrän kl 08.15 - Sovmorgon!! =)
Vi har vart ute men vädret är inte det bästa - han gillar i varje fall inte att gå där det är snöslask, så han hoppar till snöhögarna istället. :)
Han blev lite trötter vid kl 09 men sov bara 30 min - så nu ligger han och tuggar på ett rep med boll utmed mina fötter.
Vi längtar till imorgon iaf, då kommer Benny hem - ska se vad Nemo tycker om dammsugaren då! :)

Nej, nu hade jag inte så mycket mer för tillfället - hinner säkert uppdatera mer senare idag när de kanske har hänt mer saker.

Ha det fint så länge & simma lugnt! / Emma - Nemo är ett lugnt busfrö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback