En sväng.

Dessa kalla mornar är så vackra - solen lyser och det är alldeles klar himmel. Me like! :)

Steg upp kl 04.00 imorse för att åka med Benny till jobbet, för att sedan kunna köra hem bilen.
Gick såklart och la mig en stund när jag kom hem sen steg jag upp kl 08.30 - gjorde mig iordning och fikade frukost. Sen bar de av till Arvidsjaur. 
Jag & mamma har shoppat mest hela dagen samt gjort iordning julklappspåsar som jag ska ta ner till Umeå respektive Hudiksvall till helgen. 
Fikat & ätit baugetter har vi också hunnit med där emellan. :)

Lite som inhandlades idag (och som var själva huvudmålet) var:
• 3 st "hunddynor" (mjuka specialunderlag till bädden).
• klotång
• tuggring
• julklappspapper
• julklapp "2" till lillan (Isabell)
• en liten sak till lilla' (Siri)
• fick en kasse med mat + glögg & bullar + saffran av mamma
• fick även 4 tomtar
• halm♥ till krans att ha i fönstret
• filt att ha i bilen samt hundbädden
• ..och jag har säkert ändå glömt ½ av allt.. :)

Bilder kommer mest troligen, i sinom tid.

Jag ska stöka på lite nu och sen blir det nog sängen, har lite saker att pyssla med imorgon, så bäst att stiga upp i tid - kanske inte precis kl 04.00 .. men innan kl 10 kanske jag ska kunna ta mig upp? :)

Det var iaf trevligt att vara hem en sväng, nästa gång blir det ju en ny liten krabat som får följa med! :)
Och vi längtar så, nu är det inte länge kvar.. endast 4 ynka dagar! ♥

Ha en fortsatt bra tisdagstimme. / Emma - allt på topp!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fyra hustomtar? Som ska hjälpa dig i julstöket? :-)

2009-12-02 @ 08:07:04
Postat av: Mamma

Alltid kära men allför korta besök!

2009-12-02 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback