- "Men vaaaad"

Passade bra med ett "Robban-uttryck" till rubrik - den säger förresten allt utan att ni behöver läsa inlägget.
Ni som kan säga det med rätta touchen & klangen, vill säga.


Jag är trött, tröttare - ja till och med tröttast!
Har det väldigt lugnt (ta i trä) så det blir fort tröttsamt även för mig då.
Kanske ska meddela att jag sitter på jobbet.. :)


Nåja, jag & Benny ryckte hår idag - Nemos öron alltså.
Det blev betydligt bättre, nu måste vi bara vara duktiga med att underhålla det nyryckta örat! :)
Blir kanske ett bad för lillkillen imorgon eller så.. iaf innan jul hade jag tänkt.


(gäsp)

Blir chili/chokladglöggen senare ikväll, nice!
Blev inte nå mer jobb för mig imorgon natt eftersom jag skulle sitta vak med det behövs inte längre..
Nåja, går ju på igen på onsdag kl 21 och jobbar även jolaftonsnatten. Men det kommer nog bli mysigt, med alla nattare & glögg. :)


Nu hade jag inte så mycke mer att komma med, för om jag fortsätter lär det bara bli en massa svammel & det har vi inte tid med nu - eller tid, det är vad jag har - men iaf!

Ha en fortsatt bra natt & sov gott! / Emma - en till gäsp på G.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hundvärlden är en värld i sig! Rycka öronhår har jag aldrig hört talas om. Kul att läsa om vad som händer, även när det inte händer så mycket! Vi ses!

2009-12-21 @ 08:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback