Två väckare - 2 timmar senare.

Var vaken till strax före kl 02 igår, stökade på med allt möjigt och hipps vipps var Benny innanför dörren och hade jobbat klart.
Så vi gick isäng. Och imoorse lyckades både jag och han stänga våra väckare i halvsömn.. vaknade först kl 11.30!!! My god, men skönt att sova var det i alla fall! :)
Blev en sväng på Ica sen for Benny på jobbet.
Jag fortsatte till Knut'n, var ute efter ett snyggt glas eller liknande, som vi ska spara våra mynt i eftersom det nuvarande glaset är på tok för litet för våra besparingar. :)
Så, jag hittade en glas "kakburk" i blått som ska få bli vår myntsamlingsburk. Sen så fick även ett nycklskåp följa med hem.. inte för att vi ska använda det som nyckelskåp precis - det är inte ens vi som ska använda det dessutom. Ska fixa iordning det imorgon, när jag får den stora häftapparaten. :)
Bilder kommer senare, på vad det blev utav den.
Sen var jag in på XL (teab) och kikade en sväng. Var sugen på en ny kult ljusstake i grönt, men vi får se.
Dom har faktiskt ganska mycket snyggt där, både saker & tavlor (som är min passion).

Snart blir det lite tvtittande, har suttit och sett Leila på landet, hon gör alltid så smarriga saker och inte alls så komplicerade heller. Me like.

Ha en bra kväll. På återhörande! / Emma - pizzariskakor är försvinnande goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback