Så var det roliga över.

Var hem till Arvidsjaur helgen som var.
Mattias, Erika, Sara, Stefan var också där.
Jag for dit i fredags (Benny kom lördan'). Vi hann vara i Deppis, sortera babykläder och handla (såklart på Dollar). Sen så blev det utgång för min, Benny, Ida & Fredriks del på lördan'. Det var riktigt roligt faktiskt! Måste göras om. :)
Hann med ganska så mycket denna helg med andra ord!
Igår när vi kom hem så blev det middag på Pizzan och sen bio senare på kvällen.
Det blev nya Beck-filmen "I stormens öga", den var himla bra! 

Idag har jag mest tagit det lugnt. Vart in på jobbet en sväng och lämnat T3an, sen en sväng på Varuhuset där jag förövrigt hittade mig en ny gardin. Har satt upp de i vardagsrummet, så bilder kommer senare.
Blev tandoorikyckling med pasta till middag idag, mumsigt gott!

Nu ska jag vara lite trevlig med de i vardagsrummet, B och hans bror.
Ha en bra kväll! / Emma - bara 9 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var skoj i helgen. Riktigt roligt att alla samlades hemma, det är inte allt för ofta nu förtiden =) Men det dröjer ju inte allt för länge till nästa gång. Ha en bra kväll, höres, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback