Onsdagkväll, torsdag fast fredag.

Nu är akvariumet rent och fint igen, såg nästan ut som i "Hitta nemo" (ni vet, akvariumet hos tandläkaren..)!
 Den nya medlemmen fick hoppa i för att bekanta sig med sina nya vänner och miljö (en svart/orange guldfisk).
Torsdagen blev det lite dittan & dattan gjort.
Började med att äta frukost tillsammans med grisarna. Sen bar de iväg på ica för att fylla på kortet samt handla ost, passade även på att ta ut tre gratis Knorrs fruktshot, som vi fick en kupong om igår. Smakade en ikväll.. huvaligen, inget för lilla mig iaf! Men nyttigt skulle de visst vara..
Sen så kom Benny hem, vi käkade (pizza) och tog en kaffekopp & citronpaj/toscakaka hemma hos oss till efterrätt efter att vi hade rengjort buren till grisarna. Smaskens, på en torsdag!
Blev bara att ligga och slappa i soffan tills jag skulle på jobbet (som jag är på nu), jobbar 4 nätter i sträck.. går av på måndagmorgon.
Så vi ska nog inte hitta på så mycket fräsigt ihelgen, lär bara vara hemma.. sova nalta.. =)
Men lite småplaner har vi allt ändå. Ska hinna in på Blomaffärn' imorgon (idag) hade jag tänkt, dom öppnar en ny/en till nämligen! Kan ju vara roligt att kika in och se vad dom har att erbjuda. =)

Sen så närmar sig tisdagen också.. Spännande, spännande! :)
Som kanske leder till att vi får sällskap efter den 22/9!

Nä, nu ska jag gå en sväng och kika till de som sover!
Ha en bra natt och morgondag! / Emma - fredagar, jag älskar fredagar..


Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade du nått på blomaffärn? Hoppas natten har varit bra, nu bara en natt kvar =) Vi har inte gjort så mycket, har varit ute å kört lite idag, ska strax vara barnvakt. Tror att det blir till att gå ut en sväng, är så härligt väder ute idag, sol å inte kallt, men lite höst i luften är det allt =) Jaja, vi hörs å syns ju på fredag =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback