Nattuggla.

Sitter på jobbet nu, passar på att kolla lite bloggar nu medans de är så lugnt!
Jag jobbade ju natten till torsdag, gick av kl 07.00, for hem och kastade mig in i duschen (bokstavligen) och sen hann jag slänga i mig en macka och ge grisarna mat, allt innan kl 08.30. Svärmor skulle till Arvidsjaur och handla lite så jag passade på att följa med, vi gjorde första stoppet hos mamma & pappa och åt "frukost" (hallon/rabarberpaj) sen blev det Dollar.
Vi var hemma strax före kl 13, så då blev det bums i säng.. jag stupde!
Sov fram till kl 16.45, när Benny kom hem från jobbet. Blev middag och lite slapp framför tv:n..
Vi hann ta ut grisarna en sväng på grönbete ute på gården också, man måste ju passa på när vädret tillåter.

Nåja, ska bli himla skönt att vaka av imorgon och sedan vara ledig hela helgen!
Vi har lite planer, bland annat att ta hojen till Umeå på lördag vilket jag ser framemot väldigt mycket!
Och imorgonkväll (eller ikväll blir det ju) så ska vi bara ha en myskväll med film och chips (morötter & dipp för min del dock)! =)
Nu är det bäst jag går en lov och kikar så att alla andas och lever. :)

Ha en bra natt! / Emma - sommar, kärlek, sol, ledighet, längtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback