Måndag, ny vecka!

Ett stort GRATTIS till Robban, som fyller 23 år idag!
- Grattis, grattis!

Så var det ny vecka igen, v. 33 till och med!
Jag jobbar inatt och går av torsdagmorgon kl 07. Bara någon timme senare så bär de av till Hudiksvall!
Ska bli trevligt. :)
Birgitta från Bema ringde idag, jag ska få jobba på måndag (½ dagtur) samt hela helgen 21-23/8 (natt), nice!

Benny ha farit på jobbet i vanlig ordning och jag funderar på att ta ut grisarna en stund. Kan ju vara skönt!
Har som inte hunnit med så mycket hittills idag, gjort ren pumpen i akvariet samt fyllt på lite vatten, så nu blev de en välda fart på både vattnet och firrarna. :)

Ska gå och brygga lite kaffe, sätta mig på balkongen med en tidning och njuta lite av solen!
Så ni får ha en fortsatt bra måndag! / Emma - toodelidoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback