Helgen som var, var i Hudiksvall.

Ny vecka igen.
Helgen som var så följde jag med Benny och co till Hudiksvall, de skulle till ljusdag på en mässa så jag passade på att hälsa på syrran.
Vi kom ner torsdagkväll, efter att ha suttit i Taxen och haft det trångt & mysigt i många massa mil..
 Blev middag hos sara & stefan då, sen for Benny och co till Ljusdal och jag stannade i Hudik.
På fredagen blev det stan, Sara hade tagit ledigt, så bra! =)
Hittade det viktigaste som jag var ute efter, nya jeans & sandaler, blev ett par svarta Vagabond.
Sen så hittade vi ju en massa annat också såklart, lite mer kläder, örhängen, en baddräkt till lillan, blöjbyxor hittade Sara till pyret i magen, eller ska jag säga palten? =)
Jag hann klippa mig också, så nu är jag korthårig, igen! Härligt att bli av med långhåret innan utlandsresan!
Vi gick in på en Zooaffär också, där träffade vi Charlie - en ilsken stor papegoja!
Sen på kvällen for vi ut till Forsa/Sunnanbäck och åt middag (kräftpremiär för min del) hos Stefans mamma & pappa.
Mycket gott! Lagomt till efterrätten kom Benny ut till oss!
 Efter den goda efterrätten & kaffet blev det bad i deras inglasade utebad, temp. 38 grader! =)
Vi datt där en bra stund, timme eller två! Blev iaf in till Hudik senare på kvällen, Benny & Stefan körde Guitar Hero tills det var dags för honom att leta reda på resten av gänget, inne i stan!

Lördagen blev det bara att slappa hemma, kaffe & glass och tv, innan klockan blev 13.30, för då var det dags att dra sig uppöver lanne'!
Vi stannade vid höga kustenbron för en bensträckare samt att vi år i Övik, där jag & Benny förövrigt köpte en triss som vi sparade till söndagkväll.. gissa om vi vann? Oja, hela 25:- x2 ! -ler!

Men iaf, helgen var riktigt trevlig!
Och snart så får man träffa syrran igen, bara 2 veckor bort, ska bli roligt!  Och då kommer även bror min och hans tjej upp! Trevligt, trevligt!!

Nu sitter jag i Arvidsjaur, kom hit igårkväll. Mamma var hos oss igår, vi hann gå på Knut'n 2 ggr (vid olika tillfällen) samt fika 2 ggr. Sen var vi upp en sväng i Udal innan vi åkte hit. Jannike & lillan var där, vilken tur vi hade. ;)
Sen så fick mamma ettårskortet på lilltösen, som vi ska hitta en ram till idag kanske! =)
Har hunnit med polisstationen idag, hämtat ut mitt nya pass - så nu kanske jag tar mig både till & från Grekland!

Bilder från helgen:

Fika på stan
Fika/lunch på stan.

charlie
Charlie.

kräftorna
Kräftorna.

Benny i badet.
Benny, i varma badet.

Stefan & sara
Sara & Stefan i badet.

Nyinköpen.
Nyinköpen!

skorna.
Skorna.

bron.
På bron.




Nä, nu ska jag fika med mamma sen blir det att invänta att Ida har jobbat klart sen blir det en promenad ikväll!
Ha en bra dag allesammans! / Emma - är spänd inför tisdagen...


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en trevlig helg! Å som sagt, snart träffs vi ju igen, skoj! Kanske blir det lite fiske då i Byskan =) Ska ta med mitt spö iaf =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback