Full fart.

Vad roligt att få en humm om vilka som följer med här i mitt bloggande! :)

Benny kom hem tidigt igårkväll, den var just efter kl 00.
Så jag gjorde lite kvällsfika - kärestate och skorpor. Det blev uppskattat! :) Det är alltid lika trevligt när vi hinner se varann och kvällsfika sådär på kvällarna, och inte att förglömma - att gå i säng och somna till den andres andetag! De är skönt..
Har dock inte hänt så flitigt på ca 1½ vecka, vi jobbar alltid om varann.. han kommer hem när jag ska springa iväg på jobbet och virse värsa.
Idag steg vi upp i tid, for till Lena & Lipton kl 11, gick bara fint & hon har verkligen en fin hund!
Sen så var det dax för Benny att fara på jobbet och själv tog jag mig en sväng på knut'n. Med mig hem följde 2 glas i gult, precis såna som jag samlar på, för endast 1 kr styck, rena rånet för dom - rena fyndet för mig.
Sen blev det en sväng på Ica innan jag satt igång med middagen, som idag blev fisksoppa med potatis! Riktigt gott med fisk! Hann slänga in 2 maskiner med tvätt också mellan varven.
Sen kl 18 följde jag Marina, Jannike och Isabell på badet. Det var riktigt skönt vill jag lova, man blir så härlig i kroppen efter att ha vart i vattnet - avslappnad!
Och sen efter de, när jag kom hem, så stökade jag undan tvätten, diskade och fixade en ny "lya" till grisarna.
Blev en tekopp och en chokladmazarin sen, efter alla göromål.
Lägligt nog, när jag satt mig i soffan med tekoppen, började "Linas kvällsdagbok" på 5an. En helt reko film att slötitta på en tisdagskväll.
Linas kvällsdagbok
 
Det var väl ungefär allt för idag.
Nu blir det att kika lite klipp på YouTube, sen sängen skulle jag gissa. :)

Hoppas ni haft en bra dag! / Emma - You and me, always and forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback