Fredag - Lördag.

I fredags gjorde vi inte så jättemycket, jag sov ju mest halva dagen eftersom jag hade jobbat natten. Så på kvällen for vi en sväng till Udal och hade ut grisarna en stund. Jannike, Tobbe, lillan & bobban kom också en sväng, visade upp nybilen, riktigt fin!
Sen så blev det en kvällspromenad vid halvtolv snåret. Träffade på "mina nattare", som just var i språng med fikat, dom gör det bra som jobbar denna helg. :)
Såg även en bra film, som vi varmt rekomenderar, senaste filmen med Clint EastwoodGrand Torino!

Nåja, idag så bar de iväg till Bjurholm (och lastbilsutställning) /Umeå kl 08.30 - jag, Benny, Ove & två av deras polare.
Så sammanlagt blev det 45 mil med hojen idag. Det är verkligen skönt att åka, men denna värme var nästan i det varmaste laget!



Och nu har vi just kommit hem från en kaffepaus hos Jannike & Tobbe. Suttit och surrat och kikat på bloggar. :)
Nu blir det nog sängen för vår del, det tar verkligen på att vara ute en hel dag - från morgon till kväll! Så jag tror vi ska sova riktigt gott inatt. :)

Ha en fortsatt bra kväll! / Emma - bara tre arbetsdagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback