Välkommen sköna vår.

Riktigt sköntväder idag, tinar för fullt ute och solen steker.
Jag & Jannike åt vår första mjukglass under förmiddan'. Riktigt gott!
Sen satt vi ute i solen en stund och surrade, innan vi gick hem till oss. Lillan var dock lite trötter idag, inte mycket som var till belåtenhet. Men sånt är livet. =)

Jag skulle verkligen behöva dedär jobbet jag sökt! Håller ju på att spara till en resa och sen kanske mc-kläder i sommar, så de skulle vara skönt om sparandet räntade lite! =)
Jag har ju som provat ut ett mc-ställ för ett tag sen när vi var nere i Umeå och de var ju både skönt & snyggt, men nu lär de ju ha hunnit komma in mer nytt!
Ja, snart är de barmark..

Nåja, snart kommer Benny hem. Så då ska vi ta och fika lite sen kanske en promenad, innan jag ska fara iväg och jobba..

Ha en bra dag! / Emma - värmen av solen är så skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback