Väckt idag igen.

Så blev vi väckta idag med, igår var de telefonen som ringde, dagen före de var det traktorn utanför och idag var det någon som borrade .. Så är det att bo i lägenhet, aldrig får man sova ut!
Nåja, har inte gjort så mycket spännande hittills i veckan. Jobbade en sväng i måndags, bakade massa muffins igår.. och nu menar jag massa som i jättemångamassor! Men dom var goda, det blev Strawberry Cupcakes med white fluffy frosting! Verkligen att rekomendera! 



Idag har jag bara tagit det lilla lugna, svärmor var förbi en sväng vid ett sen så for Benny och jobbade vid två. Sitter som mest och väntar på att klockan ska bli sisådär 20.45 så jag kan fara på jobbet och få denna natt undanstökad! =)
Imorgon byter jag ut 21 till 22, eftersom det är den 9 april! Shitans, vad gammal man börjar på att vara..
Nåja, blir Arvidsjaur på fredag, men jag ska nog inte stressa dit, ska iaf sova en stund! Hoppas på smörgåstårta när jag kommer fram. =) Sara, Stefan & Mattias kommer dit redan imorgonkväll.
Ska bli trevlig att träffa alla. =)

Jajust ja, jag & Benny var ju till Arvids helgen som var.
Var hos mamma och pappa sen så for vi till Fredde på kvällen, där Ida också befann sig! Var riktigt trevligt att träffa dom!
Vi satt där och surra ett tag, sen for vi ut och kikade lite och hamnade i slutändan på Capsicum. 
Men vid ettsnåret for jag & Benny hem, med en lyckad kväll i bagaget. 

Måste bara göra en liten notis om ett köp jag gjorde idag på Konsum:
Nya singoalla lakrits.

Helt klart Godkänd!  Om man som jag, gillar saltlakrits!


Det var lite från helgen och början av veckan.
Nu ska jag koka mig en kaffekopp och sätta mig vid tv:n en stund.
Håll ut så länge! / Emma -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback