Tisdag, shittans vilken pysseldag.

Har äntligen tagit tag i syningen. Så nu är våran sänggavel äntligen färdig! Blev över nå småsnuttar som fick återanvändas till två smådukar, till sängbordet!

Resultatet:
  
 

Det är ungefär vad jag har pysslat med idag, eftersom vädret inte var så inbjudande till att hitta på något annat!
Har hunnit blämma upp en hel del kaffe också, för att jag skulle kunna konstentrera mig på mätningen/syningen. =)

Nu ska jag sätta igång med middagen, som idag blir Gulaschsoppa! -gott!
(och just nu när jag sitter och skriver passar solen på att kika fram, så ikväll ska jag & Benny passa på att ta en promenad!)

Ha en bra eftermiddag! / Emma - Det gäller att ta sig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback