Söndag.

Jag och Benny var till stan fredagkväll och såg bio - Män som hatar kvinnor. Den var verkligen bra, spännande och fart genom hela filmen. Allvar varvat med humoristiska inslag.
Igår var vi och fiarade svärfar under eftermiddagen, med tårta & ett Wii. Sen så på kvällen så hyrde jag, Marina och Benny Amusement. En b-film rakt igenom. Var verkligen år sen man såg en bra rysare, har dom slutat göra såna?!

Idag däremot så blev det årets (årens?)  första premiärtur för Benny, på en vanlig cykel! Vi var till vallen och köpte den av Bennys bror, så nu ska vi börja cykla en tur varje dag. Det är så skönt! Dagens lilla sväng blev på en timme.



Jag, Jannike & lillan gjorde våran premiärtur under förra veckan om jag inte missminner mig. Lillan verkade iaf tycka om att sitta i cykelstolen och ta in alla nya intryck från ett annat perspektiv än till vardags- uppifrån.
Nåja, vi har hunnit med att förbättra på min hårfärg också. Så härligt med nyfärgat & fixat hår. =)

Och här kommer lite bilder sen i tisdags:

Den goda tårtan.
  
-Klart jag kan äta själv,med sked!
 
Och charmigt glad är jag idag också, som alla andra dagar!

-Kolla in min blick.. försök inte ens tänka tanken av att äta upp min tårta!

Öppnar paketen med morbror..♥


Nu får alla ha en sån fortsatt bra söndag! / Emma - love, love, love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback