14 april 2009

Påsken ha vart bra, har jobbat & vart till Arvidsjaur en sväng.
Jobbade natten mot fredag, sov ett par timmar sen for jag till Arvids.
Syrran, hennes kille & brorsan hade redan kommit dit torsdagkväll. Firade min födelsedag med en dags fördröjning, fick massa fina saker som tex D&G, Puma, Lacoste, Cevin Klein kläder av syrran, samt lite småprylar från deras Thailandsresa och piercingsmycken X10. Fick en kaffebryggare och bio + middag i Umeå av brorsan. Golvlampa, jacka, smycken, bakplåtsunderlägg, seriebok, CDbok av Arto Paasilinna av mamma & pappa. En ny mobil av Benny, blommor och väckarklocka från alla håll i B's familj. Och säkert lite till som jag just nu inte kommer ihåg. =)
Köpte mig en egen present när jag var hem, en transportbur till grisarna. =)

Igår var jag duktig må ni tro, bytte gardiner i Tvrummet och datarummet. Köket & sovrummet är ingen panik eftersom solen inte ligger på, på den sidan mer än någon timme på morgonen. Blev jättebra i Tvrummet, så ljust & luftigt liksom. Sen så gjorde jag iordning på balkongen också, så nu ska vi snart bära upp våra utemöbler!
Funderar på att sy sänggaveln till veckan, kanske på torsdag. Jobbar imorgon mitt på dagen så då är de lite bökigt att börja, vill helst börja & få de gjort med en gång utan uppehåll mitt i allt ihop.
Så vi får se.

Sen så ska jag & Marina hitta på nå i veckan, hon har ju lov. Så vi får se vilken dag de blir. =)
Nä, gott folk. Nu ska jag fortsätta måla min något svarta Dalahäst! / Emma - sommaren är ett faktum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback