Utflykt.

Det var tokbra väder när vi vaknade idag, så snabbt å gjort så bestämnde vi oss för att packa ryggsäcken och bege oss ut i skogen på en liten vandring.
Vi for till bocksliden, gick upp för skidbacken, heeela långa backen upp till toppen. Det var tokfin utsikt och solen värmde rent. Så vi satt och fikade lite, sen sprang jag omkring (som vanligt) och tog massa kort medan Benny flög helikopter. =)

Vi var ju i stan igår, jag, benny och petra och shoppade. Jag å petra införskaffade lite nya kläder och annat smått å gott, benny hittade en helikopter som han inte kunde motstå. Så, när vi kom till Udal på kvällen flög han omkring i vardagsrummet och sen for han ut och provade höjden. Token min.
Sen var vi förbi Bennys farmor å farfar och blev där en bra stund, de är ju så surriga. =) Han fyllde år så det blev tårta!

Nåja, nu ska Benny bara komma hem så hade jag tänkt att vi skulle åka å handla lite till middagen. Vad det nu blir..

Bjuder på lite bilder från äventyret idag:


Vilken underbart härlig dag! / Emma - så glad att jag har dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback