Snart tvsoffan!

Onsdag idag.
Jag har vart ledig, från jobbet iaf. Har dock packat köket & hunnit baka en ♥:e kaka till mina hjärtan på jobbet. Så jag for förbi och lämnade den vid fikat, shitans vad jag kommer att sakna dom! Men jag ska hålla mig uppdaterad på Tessan och Linas front. Ska komma förbi och hälsa på så fort jag är i stan. =) Dom är som mina hjärtan, på hjärtat! =) 

Benny slutade tidigare idag så han ha hjälpt till å packa.. Och sen kom Marina förbi så vi for å köpte lite glass och skaffade mer flyttlådor.
Imorgon jobbar jag halvdag, sen ska jag hem och göra iordning lite saker som jag ska skicka med pappa och efter de ska jag till Marina och få håret fixat av Mona. Ska bli spännande!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och invänta Idol!
Längtar till i helgen, då blir det flytt för hela slanten!! -ler!

Ha en fortsatt bra kväll! / Emma - det skymmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback