Nära & kära.

Så var helgen över.
Har varit en riktigt toppenhelg.
Jag var ledig i fredags och Benny jobbade länge. Så när han väl kom hem så hyrde vi P.s I love you, har läst boken och bara väntat på att filmen skulle komma. Och den var tokbra, grät igenom hela filmen typ.. ♥
Sen for vi till Arvidsjaur på lördagmorgonen, gjorde lite ärenden på samhället sen for jag & Benny förbi lappstan' å kikade lite. Brorsan var också hemma. Senare på kvällen så bjöd mamma & pappa oss på mat på Capsicum. Det var verkligen supergott. Efter den goda maten där for jag & mamma och handlade till efterrätten. Så när vi kom hem fikade vi & sen såg vi på Masjävlar. Den filmen är så skön!
Det var verkligen en lyckad lördag!

Sen igår, så tog jag & Benny en promenad på morgonen - for och köpte en latte & satt i parken och filosoferade!
Sen började vi dra oss hemöver, stannade hos Jannike & Tobbe när vi kom till Norsjö.
Fikade & sen blev det premiärskjuts med barnvagnen för Benny & mig. Så Benny, Jannike, lillan & jag tog en promenad runt Norsjö, de var så härligt väder!! Men jag kan medge att det tar ett tag innan man fått in barnvagns-tekniken! haha..
Sen när vi kom tillbax efter promenade var Tobbe hemma så då bestämde vi oss för att fara å äta middag, pizza!

Som sagt, helgen har varit toppen. Vi har hunnit med mycket, träffa våra nära & kära! ♥
Och idag på förmiddan' har jag & Benny vart på Indo och tagit en kaffekopp - skönt!

Nu ska jag ta en tekopp innan jag ska på jobbet. Det är jag & Lina som ska hålla ställningarna ikväll. =)
Ha det bra! / Emma - klarblå himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback