Inget regn men regnbyxor.

Go'eftermiddag!
Jag gjorde helg kl 12 idag. Har haft en lyxig vecka på jobbet må jag säga. Är ledig hela helgen nu, fram till kl 07.30 på måndag!
Det har regnat till och från denna vecka dock och jag cyklar varje dag till jobbet och de i sin tur är lite småbökigt när det är blött, främst på sadeln. Så, idag var det uppehåll - men sadeln va fuktig ändå. Så jag krängde på mig regnbyxorna för att slippa bli blöt.. för påsar att tecka sadeln med är så bökigt! =)
Nåja, efter jobbet så for jag hem och duschade, hann träffa Bengan-boy innan han började jobba. Jag & Petra bestämde träff kl 14 på lilla bagis, där vi blev sittandes ett tag å surrade om allt nytt som hänt i stan & utanför också för den delen. =)

Nu väntar jag på att pappa ska komma förbi, han ska få ta med sig lite grejor nämligen. Sen, om han inte redan ha ätit, så ska han få köttfärssås med kidneybönor & majs! =)
Idol får fördriva kvällen ikväll, ska kanske fara till Petra å kika på det där, å få mig en kaffekopp. =p

På lördag blir det stan, so nice! Behöver lite nya kläder bland annat, sen brukar man ju hitta massa annat med som man inte visste att man behövde förrän man sett det! -ler!

Nä, nu ska jag koka lite kaffevatten.
Ha det bra gott folk! / Emma - hoppas, hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback