Fixat.

Ska strax iväg på jobbet! Jag har jobbat kväll hela veckan + helgen som var. Jag & Lina tyckte att de var som en lördagkväll igår på jobbet, vi hade det tokskönt utan stress eller nå! =)
Nåja, jobbar långdag imorgon, sen efter de ska jag hem och bara ta det piano - tv & popcorn!
På lördag däremot blir det full rulle, vi ska fara och skriva på kontraktet, kolla in lgh:en lite och börja bära in lite lådor.
Sen ska vi fara med och ha en trevlig dag med N.bilfrakt med mat & annat skoj. Ska bli himla kul de! =)

Pappa kommer förbi ikväll på jobbet (förhoppningsvis), för han ska ta med lite flyttkartonger och ställa in de i ny lägenheten. Åh, dehär känns tokbra!! =) Vad jag längtar att få flytta in å göra iordning allt!

Nä, jobbet kallar! / Emma - snart, snart, snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback