Tisdag och bättringsväg.

Vilken natt det har varit. Varken jag eller Benny har sovit vidare bra, jag pga förkylningen och en släng av feber och benny måste ha haft nå oroligt  i kroppen, för jag tyckte att han vaknade stup i kvart + att han gjorde saker i sömn. Nåja kanske blir bättre inatt, det får vi hoppas iaf.
Jag hade inte lika ont i halsen när jag vaknade dock och de kändes som en befrielse!
Efter att vi ätit middagen igårkväll vid halv sju, så for Benny ner på Petras' och köpte en krämbulle och en hallonpaj, de hade nämligen öppet alla affärer till kl 20.00 och på Petras' hade som 10% på alla bakelser!
Så hallonpajen blev min med tanke på att det är mycket antioxidanter i de röda bären, i förhoppning att jag ska vara frisk imorgon!! Börjar ju jobba kl 16.10. =)

Just nu så funderar jag över om jag ska ta och pressa en citron och apelsin, skulle nog behövas! Halsflussen har iaf gått över, jag lyckades häjda framfarten av de vita små prickarna med hjälp av saltvatten-gurgel, citroner & apelsiner! Härligt!
Nä, det är väl bäst att jag går och fixar ihop vitaminbomben och sen kurerar mig framför tv:n.


Ha en bra dag allesammans! / Emma -snuvig men bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback