Middagsblogg.

Måndag lika med ny vecka har tagit start.
Jag och Benny steg upp i tid idag för att göra lite ärenden innan han skulle iväg och jobba.
Jag var upp på kommun och pratade, resultatet av de mötet verkade mer än lovande.
Sen for vi och köpte en blomma till B's farmor som fyller år idag så vi blev bjudna på tårta, en supergod med hjortron! Mums, jag backade till och med, inte illa för att vara jag! =)
Efter de blev de en sväng på Knut'n och där hittade jag världens finaste "blombord".
 
en gammal barnleksak blev till ett "blombord" och jag är toknöjd över fyndet!

När vi väl kom hem så tog vi ett ryck och satte upp lite tavlor, en hylla och min stora fina spegel. =)
Sen kom svärmor och lillan mitt upp i allt ihop och gissa vad hon hade med sig till mig? -En köttätande växt som jag hade tittat på veckan innan på affär'n. Jag har världens bästa svärmor! =) Så nu har jag planterat om den och två andra blommor medan jag likaså var i farten.

Och just nu sitter jag och äter köttbullar, pasta, grönsaker och vitlökssås. Sen blir det att vika tvätt framför tv:n! Men allra först ska jag vänta in min syster så hon får se nå bilder som jag lovat att visa!

Hoppas solen skiner på er, för här är den i varje fall inte! / Emma - är nöjd med att vad livet ger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback