Heldag i Arvidsjaur!

Jag följde Benny med lastbilen igår, sen på hemvägen stannade vi i skellefteå och hann gå lite på stan! Hittade bland annat en ny taklampa till bra pris.

Idag for vi hem till mamma och pappa.
Var på Expert och fick tillbax min mobil som ha vart inne på lite reparation, men nu går den som smort! =)
Vi "gjorde samhället" (typ Dollar & Djurbiten) och sen åt vi en jättegod middag - rotfrukter/potatis i ugn med kassler/annanas och ost! Hur gott som helst! Och inte att förglömma, svampsåsen. ;)

Blev även denna gång ett par nya fiskar & ett babyakvarie eftersom den jag köpte mest troligen ska yngla inom en vecka. =) Mamma passade också på att ge sina sniglar/räkor några fler vänner. =)
Hittade även två juldukar (de ska börjas i tid) på Dollar och lite annat måste-ha-förbruknings-grejor.
Nåja, det har snöat mycket och de är rent kallt ute, man kan dock inte förvänta sig något annat, de är ju den årstiden nu och de gillar jag!

Nä, nu ska jag gå och slappa framför tv:n med en tekopp!
Lev & må! / Emma - feel good!



Baksidan imorse innan vi for till arvids! Kallt & snö.

Dom nya firrisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback