Åter till vardagen.

Hade inget bättre för mig under gårdagen så jag följde Benny på jobbet! Det blev dock en kortdag, vi for vid ett och kom hem just före klockan 24. Lämpligt!
Jag tog iaf med mig kameran och passade på att gå omkring i skog & mark för att höstfota lite. Det var ju så underbart härligt väder igår alltså, inte många plusgrader men sol, så skönt!

Idag har jag däremot mer att pyssla med, har städat och sen har vi fått gardinstången på plats i tv-rummet, så nu ska jag snart ställa mig och stryka lite gardiner. Vi har fått upp nästan allt på väggarna som vi vill ha det och nu väntar vi bara till ihelgen när robban kommer med en laddning tavelhyllor i oljad ek! -toksnyggt kommer det at bli!

Sen ska jag roa mig med att rengöra ugnen, för jag ska göra tacobiffar i eftermiddag.
Nåja, det duger inte att sitta här och fördriva en massa tid, strykjärnet kallar!

Lite bilder från igår:




Tjingeling! / Emma - en promenad sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback