Tisdagen den 18 november 2008 med småpanik.

Det är rätt bra väder idag, mulet dock men inge snö iaf, nog för att de ser ut som att de kan komma när som helst.

Jag och Benny hade upp våra små ett tag nu på morgonen, de börjar bli lite mer van vid oss, så de fick gosa och se på  lite tv! =) Dom kurrar så mysigt..
Nåja, Benny skulle inte göra skiftbyte förrän nu vid halv två, så vi körde ut till Norsjövalln' och tog en varmkorv på Martas! -Det är kärlek det.. =)

Jag har småpanik!
Snart jul och jag har inte börjat med julklapparna ännu, inte en enda. Eller jo, en, en mycket liten och charmig sak, men den räknas som inte!
Så, jag måste nog säga till Benny att vi måste göra en sväng till stan och den ska gå åt till julklappshandel, enbart!

Nu har Benny farit och jag sitter med en kaffekopp, ska nog sätta mig i soffan och pyssla lite, scrapbooking.

Ha en bra dag! / Emma - mat är kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback