Julhandel och påhälsning.

Jag körde till Lse imorse, det var en pina att ta sig dit - snörök hela vägen.
Men väl framme lättade det upp och blev riktigt fint väder.
Jag kom dit vid 10 tiden så då for jag på hjärtat och hälsade på mina gamla jobbarkompisar - Jon, Nicklas, Ulla, Amanda. Satt och surra en timme med dom sen så for jag ner på stan och mötte upp Marina, då var klockan vid 12, så vi for tillbaks till hjärtat så att jag skulle hinna träffa Lina och magen, innan de skulle på möte! ;) Synd att Tessan var ledig hela veckan, och att jag inte hann träffa Anders eller Jenny, men de kommer fler ggr!

Jag och Marina for ner på stan igen, julhandlade lite (eller de blev ganska mycket). Sen så tog vi ett lunchfika på Indo (saknar indo-fikat)!
Var förbi i hennes lgh också och kikade hur hon hade fått till det, blev ju riktigt bra! =)
Sen begav jag mig hem igen, gick dock bättre att köra hem för de var mindra snörök!

Väl hemma började jag slå om paket medan Benny var borta och tränade, sen började jag med dörrkrnsen också, så nu är den klar och uppe på sin plats!


Nu hade jag tänkt se lite tv sen blir det nog sängen, har lite att fixa innan jag börjar jobbet imorgon!

Så, gott folk, ha en bra kväll! / Emma - jul, jul, strålande jul!

Kommentarer
Postat av: Emma

nu blev jag inspirerad och vill julpyssla ! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback