Fredag!

Go'dagens!
En ganska bra dag måste jag säga.
Jag och Benny tog lite sovmorgon till framemot kl 10, strax efter kom svärmor förbi på en kopp kaffe.
Sen skjutsade jag Benny till gymet och själv for jag in på Varuhuset när jag likaså var där i krokarna, hittade "filmrullar" med ingefära så de ska vi prova till kaffet.
Sen så for jag in på bolaget en sväng för att fylla på kylen till imorgon, de är ju marknan'! Jag jobbar visserligen från 11-20.30 men natten är ju ung. =) Ser framemot morgondagen!
Har just dammsugat klart och snyggat till lite, ska på ica snart och handla till middagen, det blir gröt med rårivna äpplen. -mums!
Sen ska jag iväg och jobba några timmar med Venke, slutar 21.10 och då blir de mys med Benny när jag kommer hem. =)

Nä, nu ska jag stöka lite i köket och digga till Roxette som är på högsta volym just nu! =)
Ha en bra dag! / Emma - duktig!

Kommentarer
Postat av: kickan

ja du jag är inte så lätt hittad alltid.

det stämmer vi ska uppåt nu på söndag så vi är väl i ajaur måndag.

skulle vara jätte skoj om vi hann ses.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback