Babysim och julpyssel.

Så var det onsdag, har hunnit med ett och annat idag.
På morgonen följde jag Jannike och Isabell på babysim, så duktig lillan är - hon verkade helnöjd med tillvaron i vattnet så som hon plaskade på.
Efter det blev de lunch på Petras', var gott med en sallad efter badandet vill jag lova.
Sen när jag kom hem så fixade jag till lite go'mat till Bosse och Cayenn, vi hade upp dom ett tag också och de går bara bättre och bättre nu när de börjar bli mer vana oss. =)
Nu under kvällen har jag hunnit ner i källaren och letat reda på alla (eller de mesta) julsakerna som ska komma upp under nästa vecka. Sen så har jag även gjort klart & skrivit klart alla julkort för iår, känns kanonbra de, att bara vänta på att posta dem.
Så, nu återstår bara julklappar och julbak.
Jag och Benny ska göra en bakarhelg nästa helg, med glögg och hela faderullan. =)

Dax att ta ett snack med John Blund känns de som, så tills nästa gång kära vänner - ha det så bra och simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback