Tillbaka efter apu:n!

Så var man tillbaka från apu:n, som förövrigt var väldigt intressant & lärorik!
Idag har vi haft apu uppföljning + redovisningar. Känns rätt skönt att ha gjort bort det nu!
Tisdagnatt och natten till idag har jag pluggat som en tok vill jag lova - men nu är alla uppgifter klara och inskickade (otroligt skönt)!
Måste ju bara nämna att Zarah skrämde livet ur mig igårkväll vid 23-tiden. Tur att man kan glädja någon iaf när man sitter och pluggar å´ är så inne i sitt arbete att man inte märker att det är någon som står ute i mörkret och glor på en genom fönstret! -vilket gallskrik det blev.. haha!

Nåja, nu ska jag äta - fiskpinnar.
Lev & må så länge. / Emma - lättnadens suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback