Det närmar sig med stormsteg.

Så var det måndag ytterligare en gång. Ny vecka.

Helgen har varit lugn, jag har pluggat lite och införskaffat flyttkartonger i stora lass.
Ska börja nu i veckan med att packa. Känns tokbra, tänk vad tiden har gått fort alltså.
Och jag har även börjat inse att det inte är "bara" med att packa, shit vad prylar man har!
Om bara tre veckor & tre dagar går vi ut skolan, kommer att sakna det ändå, litegrann! Vi har haft en superbra klass & gjort mycket kul tillsammans.
Efter det så bär det iväg, flytten! Benny får förhoppningsvis börja redan under helgen sen kommer jag med mitt veckan där på.
Gu' vad den människan gör mig lycklig!
Jag är lyckligast i världen som har fått chansen att träffa honom och fått chansen till att dela mitt liv med också!
Jag är en lyckligt lottad tjej, finare kille finns inte.
Älskling? Du är värdefull!


Bjuder på en bild från imorse:
image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback