Plugg, mulet & en viss födelsedag.

Sitter och försöker plugga lite, ska göra ett arbete om någon barn- och ungdomssjukdom. Har dock inte kommit på vilken än, finns ju en uppsjö av olika sjukdomar!
Nåväl, det är toktrist väder idag, mulet & snö! Suck*

Min tokiga vän Sebbe fyller år idag, hela 22 år faktiskt! Hoppas du får en bra dag, massa Grattis från mig!
Men han är inte den enda som blir ett år äldre just idag, Grattis även till Ulrika21 årsdagen, nere i Göteborg!! Hoppas du får en bra dag du med, kanske har ni lite bättre väder än vad vi har! =)
image178



Nu ska jag försöka ta mig i kragen och fortsätta med pluggandet!
Ha det så bra allesammans! / Emma - shit vad tiden springer iväge!



image182
Längtar efter dig Benny.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack tack ^__^ här är det faktiskt sol, även om det blåser..
Hoppas allt är bra med dig :)

2008-03-06 @ 15:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback