Lyckad helg!

Summering av helgen:
Sjukt roligt! Det måste göras om snart igen.
Tack för trevligt sällskap & lyckad kväll!

Jag & Balooman vaknade till liv, på riktigt, vid 11 tiden. Blev en dusch & lite frukost.
Efter de blev det en uppfriskande promenad i det inte allt för trevliga vädret. Sen for vi hem igen och såg på den inspelade melodifestivalen. My god! Bäst var Nordman. =)
Nu har älsklingen åkt och allt känns trist & tråkigt! Tack mitt hjärta för att just Du finns, i mitt liv! Du får all min kärlek & mer där till! ♥  

Nä, nu ska jag snart äta middag!
Sen ska jag mysa ner mig i sängen bland alla kuddar sen och läsa det nya nr av Femina och bara ha söndags-slappar-kväll för mig själv!
Önskar er alla en fortsatt bra eftermiddag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback