1982 - Kenneth - 2006

Solen skiner idag, fåglarna kvittrar utanför mitt fönster.
En perfekt marsdag, snart kommer våren.


Snart kommer våren med sin smygande värme, med den bara asfalten och solstrålarna som börjar värma mot huden. Snart..
2 år..
Men du kommer aldrig tillbaks, du förblir borta. Den 25 mars 2006 var din sista dag i livet. Kära nån' vad tiden går, utan att man egentligen hinner tänka på det.
Jag har sagt det förr, jag säger det igen; Tänk om du också hade fått höra fåglarnas kvitter, en sista gång! Så som du längtade efter sommaren, precis som jag gör nu.

Men jag lovar dig, jag lever för det du inte fick uppleva, framtiden!
Sov gott! / Emma - 25 Mars 2008

Kenneth februari 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback