Tillbax!

Så var jag hemma igen, efter att ha tillbringat midsommarhelgen i Arvidsjaur. Vi hade lite otur med vädret emellanåt men stundvis var det kanon.
Fick med mig ett och annat på denna sväng med, ett nytt strykjärn, ny brödrost, blommor, en bänk och massa mer. Till helgen kommer mamma & pappa med mitt akvarium -wehej! Kommer bli tokbra! =)

Jag och Benny hann förresten vara förbi Jannike & Tobbe (hela) 2 ggr under helgen, så jag fick gossa med lillan (hon kan förövrigt få vem som helst på fall) -ler!

Imorgon jobbar jag till 21.30, så innan jag börjar ska jag ner på stan en sväng.. måste på banken och fixa med nån överföring sen ska jag fixa konsumkotet också! Längtar rent till jobbet, kan man ha bättre jobb/jobbarkompisar?? -Nä, tro de är svårt! ;)
Brorsan var också hemma nu under midsommar, så han följde med mig hit och tog bussen här ifrån till Umeå nu ikväll. Så nu har han också fått se våran finfina lägenhet! ;) Han blev sugen att skaffa större han med kan jag meddela. ;)

Nä, gott folk! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag & att ni har någon som ni kan ge en massa kärlek till - för de har jag, men han ligger och sover nu, så jag ska smyga mig ner utmed honom och mysa!
Go'natt! / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback